maanantai 7. helmikuuta 2011

Tapahtumarikas viikonloppu...

osa 1.
Parkanossa manasin kok omiessukupolven alimpaan h*l*e*t*i*...
Vedin kärryjä, kuljetin Beaa ja vielä toisessa kädessä vesikuppi olin menossa ulos ovesta ja mitä tekeekään suomalainen "herrasmies" joka menee edelläni, katsoo taakseen jatkaa matkaan kädet housujen taskussa ja Bea meinaa jäädä oven väliin. GRRRRHHHHHHH!!!!!!

osa 2. Saavun Hyrylän Shellille (kotinurkille). Tankkasin, ostin pojille sipsiä ja itselleni siiderin (päätinpä juhlia hienoa päivää)... Maksaessani korttini ei kelpaa, otan siiderin pois ja yritämme uudestaan, takanani oleva mieshenkilö (mukavan näköinen ja olonen) tarjoutui maksamaan siiderin minulle mutta sanoi; "minä olisin kyllä jättänyt sipsit pois", minä siihen; "ei voi kun ne on menossa lapsille" Mies katsoo minua hymyillen ja sanoo "kerro lapsillesi terveisiä että niillä on mukava äiti" ;-)
Lopulta pankkikorttini kelpasi joten sain ihan itse maksettua ostokseni...

osan 2. vuoksi olen valmis unohtamaan osan 1. :)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Lauantaina Parkanossa, Bea sai todella hyvän arvostelun oli ROP, ryhmäkilpailussa kahdeksan parhaan joukossa ja sunnuntaina Keuruulla Bea sai EH:n...

Näin se elämä heittelee koskaan ei voi tietää mitä tapahtuu ja hyvä niin :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti